Pardavimo sąlygos
Internetinės parduotuvės www.biolanshop.eu (toliau – Internetinė parduotuvė) savininkas yra Biolan Oy (įmonės kodas 0132209-5), registruota adresu Lauttakyläntie 570, FI-27510 Eura, SUOMIJA (toliau – Biolan, mes, mūsų).
Kilus klausimams dėl šių pardavimo sąlygų, jūsų pateikto užsakymo ar galimų pretenzijų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda:
Telefonas: +358 2 5491 600
El. paštas: biolanshop@biolan.com
Pardavimo sutarties galiojimas, prekių ir kainų informacija
Šios pardavimo sąlygos taikomos perkant prekes iš Internetinės parduotuvės.
Prekių kainos nurodytos šalia prekių, eurais, ir, jei nenurodyta kitaip, į kainą įskaičiuotas PVM. Prie bendros kainos bus pridėtos pristatymo išlaidos. Informacija apie pristatymo kainą pateikiama Internetinėje parduotuvėje ir pirkinių krepšelyje prieš pereinant prie atsiskaitymo. Informacija apie produktus pateikiama tiesiogiai jų aprašyme, atitinkamame puslapyje.
Mes pasiliekame teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo, keisti šias pardavimo sąlygas. Užsakymai vykdomi pagal užsakymo metu galiojusias sąlygas, su kuriomis galima susipažinti Internetinėje parduotuvėje.
Užsakymo pateikimas
Norėdami įsigyti prekių, įtraukite jas į pirkinių krepšelį. Galite pridėti kelias prekes ir toliau apsipirkti. Baigę apsipirkimą, spustelėkite raudoną mygtuką „Peržiūrėti krepšelį“. Čia matysite bendrą sumą su prekėmis ir pristatymo išlaidomis.
Norėdami pateikti užsakymą, turite užpildyti reikiamus duomenų laukus ir pasirinkti pristatymo būdą. Pristatymo kaina bus parodyta prieš patvirtinant užsakymą. Pateikdami užsakymą jūs patvirtinate, kad sutinkate su pristatymo mokesčiu.
Atsiskaitymas Internetinėje parduotuvėje vyksta per PayPal. Daugiau informacijos apie atsiskaitymą PayPal rasite čia. Sutartis įsigalioja, kai gauname jūsų mokėjimą. Jei dėl nuo mūsų nepriklausančių priežasčių užsakytų prekių pristatyti negalima, apie tai informuosime kaip galima greičiau ir grąžinsime sumokėtą sumą (įskaitant pristatymo išlaidas) nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo išsiuntimo.
Jūs esate atsakingi už tai, kad Internetinėje parduotuvėje pateikti asmens duomenys ir kita informacija būtų tikslūs ir teisingi. Prieš patvirtindami užsakymą ir atlikdami mokėjimą, turite įsitikinti, kad visa informacija yra teisinga.
Pristatymas
Prekės siunčiamos į šias ES šalis: Austriją, Belgiją, Bulgariją, Kroatiją, Čekiją, Daniją, Estiją, Prancūziją, Vokietiją, Graikiją, Vengriją, Airiją, Italiją, Liuksemburgą, Latviją, Lietuvą, Nyderlandus, Lenkiją, Portugaliją, Rumuniją, Slovakiją, Slovėniją, Ispaniją ir Švediją.
Mūsų prekėms taikomas PVM, 0 % tarifas šiuo metu netaikomas.
Pristatymo kaina skaičiuojama pagal prekių tūrį ir pristatymo vietą. Tiksli kaina parodoma suvedus pristatymo adresą atsiskaitymo metu ir prieš atliekant mokėjimą.
Įvedę savo pašto kodą pirkinių krepšelyje, matysite galutinę pristatymo kainą. Už prekes ir transportavimo paslaugą būtina atsiskaityti kartu. Siuntos pristatomos iki sutartos vietos, o pirkėjas turi užtikrinti, kad ten įmanomas iškrovimas.
Prekės, esančios sandėlyje, išsiunčiamos per 2–3 darbo dienas nuo užsakymo gavimo. Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir šalies.
Paprastai siuntos pirkėjo nurodytu adresu pasiekia per 7–10 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo. Išimtiniais atvejais pasiliekame teisę pristatyti prekes per 45 kalendorines dienas.
Jei pristatymo terminas sutampa su savaitgaliu ar šventine diena, pristatymas vykdomas artimiausią darbo dieną.
Jei vėlavimas įvyksta dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių, stengsimės kuo greičiau jus informuoti. Laiko aspektas nėra esminis prekių pristatymo sąlygose, tačiau jūs neprarandate įstatymais nustatytų teisių. Už vėlavimus dėl nuo mūsų nepriklausančių priežasčių mes neatsakome.
Gavę siuntą, turite įsitikinti, kad visos užsakytos prekės pristatytos ir yra be defektų. Jei pastebite neatitikimą ar defektą, nedelsiant kreipkitės į klientų aptarnavimą.
Jei dėl klaidos prekės kaina Internetinėje parduotuvėje nurodyta gerokai mažesnė nei rinkos kaina, turime teisę atsisakyti sandorio ir pareikalauti grąžinti prekes (jei jos jau buvo pristatytos).
Grąžinimo sąlygos
Vartotojai turi teisę grąžinti prekes per keturiolika (14) dienų nuo jų gavimo. Ši teisė netaikoma juridiniams asmenims. Norėdami pasinaudoti teise grąžinti per 14 dienų, negalite naudoti prekių daugiau, nei būtina jų pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Jei prekės buvo naudotos daugiau nei leidžiama ar rodo naudojimo požymių, mes turime teisę sumažinti grąžinamą sumą atsižvelgdami į vertės sumažėjimą.
Grąžinimui turite aiškiai informuoti mus (Biolan Oy, Lauttakyläntie 570, FI-27510 Eura, SUOMIJA, +358 2 5491 600, biolanshop@biolan.com) laišku ar el. paštu per 14 dienų nuo prekių gavimo. Grąžinimo išlaidas padengiate jūs, nebent grąžinimo priežastis – neteisingai pristatyta arba nekokybiška prekė. Prekes būtina tinkamai supakuoti. Prekės turi būti grąžintos per 14 dienų nuo prašymo pateikimo arba pateikti įrodymą apie prekių perdavimą per šį terminą.
Gavę grąžintas prekes, pinigus grąžinsime nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo jūsų pranešimo apie atsisakymą. Turime teisę atidėti pinigų grąžinimą, kol negausime grąžintos prekės arba negausime įrodymo apie jos grąžinimą – atsižvelgiama į tai, kas įvyksta anksčiau.
Atkreipkite dėmesį, kad visiems substratams NETAIKOMA KEITIMO ar GRĄŽINIMO galimybė, jei jų pakuotė buvo atidaryta.
Atsakomybė už trūkumus
Gamintojo garantija taikoma pagal jo nustatytas sąlygas. Prieš naudodami gaminį, turite susipažinti su jo garantijos sąlygomis. Jos pateikiamos naudojimo instrukcijoje, atskirame garantiniame lape arba gamintojo svetainėje. Garantija paprastai taikoma tik gamybos ar medžiagų defektams. Garantinis laikotarpis nurodytas produkto aprašyme. Garantinis remontas ar keitimas nepratęsia garantinio laikotarpio.
Remontas vykdomas pagal gamintojo ar importuotojo sąlygas. Rekomenduojame kreiptis tiesiogiai į gamintoją ar jo partnerį, nes tai paspartina procesą. Prekę taip pat galite pateikti mūsų aptarnavimo punktui.
Biolan atsako už teisės aktų numatytą atsakomybę už gaminio trūkumus, kai garantija negalioja. Daugiau informacijos – el. paštu: biolanshop@biolan.com.
Biolan neatsako už pirkėjo veiksmų ar neveikimo sukeltą žalą.
Force majeure situacijos
Mes neatsakome už prekių trūkumus, pristatymo vėlavimus ar kitus sutarties pažeidimus, jei jie atsiranda dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo mūsų valios (force majeure). Tokiu atveju įsipareigojimus įvykdysime kuo greičiau, pasikonsultavę su jumis ir išsiaiškinę, ar vis dar pageidaujate užsakymo.
Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
Jūsų asmens duomenis tvarkome konfidencialiai. Išsamų aprašymą rasite Biolan privatumo politikoje.
Asmens duomenys perduodami transporto įmonėms tik siekiant įvykdyti pristatymą.
Naujienlaiškius ir pasiūlymus el. paštu siunčiame tik su jūsų sutikimu. Galite bet kada jų atsisakyti – el. paštu arba pasinaudoję nuoroda naujienlaiškyje.
Taikytina teisė ir ginčų sprendimas
Perkant prekes Internetinėje parduotuvėje taikoma Suomijos teisė.
Kilus skundui, pirmiausia kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimą.
Jei esate Suomijoje gyvenantis vartotojas ir nesutariame, galite kreiptis į Suomijos vartotojų ginčų tarybą (www.kuluttajariita.fi). Prieš tai būtina susisiekti su vartotojų teisių konsultavimo tarnyba (www.kuluttajaneuvonta.fi). Jei gyvenate kitoje ES šalyje, galite naudotis Europos Komisijos ginčų sprendimo platforma (www.ec.europa.eu/odr).
Visi ginčai, kylantys iš šių pardavimo sąlygų ar su jomis susiję, sprendžiami pagal Suomijos įstatymus (išskyrus kolizijų normas) ir nagrinėjami kompetentinguose Suomijos teismuose.